marți, 5 februarie 2013

CALITĂŢI MORALE ALE PERSONALULUI DE SERVIRE


CALITĂŢI MORALE ALE  PERSONALULUI DE SERVIRE


         Un rol important în realizarea sarcinilor ce revin sectorului public de alimentatie îl constituie pregatirea si structura personalului recrutat si format pentru efectuarea operatiilor de pregatire a preparatelor si pentru servirea consumatorilor.
         Calitatile morale, care întregesc caracterul si însusirile personalului din sectorul de alimentatie publica, se refera la cinste, corectitudine, sinceritate, demnitate, calm, stapânire de sine, politete, amabilitate, spirit colectiv.
         În relatiile de munca, în timpul când îsi exercita meseria, fiecare lucrator trebuie sa fie calm, sa dea dovada de multa stapânire de sine, pricepere, competenta si respect fata de persoanele cu care vine în contact.
         Viata omului nu poate fi conceputa în afara colectivitatii. Omul se poate realiza doar în si prin colectiv. Atitudinea justa a fiecarui membru fata de ansamblul colectivului este principalul izvor al acestei unitati si coeziuni. O atitudine colegiala nu exclude însa principialitatea, dragostea de adevar si curajul în dezvaluirea lipsurilor si a greselilor si nu înseamna servilism când este vorba de relatiile cu patronul.
         Cu calm si stapânire de sine, politicos si amabil, lucratorul va face fata oricarei categorii de populatie, iar prin cinste, corectitudine, sinceritate si demnitate îsi ridica prestigiul sau profesional si de om, prestigiul unitatii si al colectivului de munca din care face parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu